torsdag 17 juli 2008

Vill-ha känsla

Så less nu. Först var väskan slutsåld och nu hade jag hittat en klänning jag vill ha, men vad händer då? Den är slutsåld! Jag ska helt enkelt inte shoppa nåt nu är det tänkt. Ska dock göra ett sista försök imorgon och höra med butiken inne i stan om den finns där. Hoppas verkligen, för det var verkligen en vill-ha känsla. Och jag brukar vara velig annars! Så här ser den ut:




Vill verkligen ha den. Tror den skulle trivas i min garderob. ;-)

Handlade lite åt tjejerna oxå. Bland annat detta:


Den övre är Amandas och den undre Evillas. Handlade även en supersnygg klänning till Olivia, men hittar inget kort på den, så den får komma senare.

Nu är det dax för mina trötta fötter och mitt trötta huvud att få vila. Godnatt!

7 dagar till semester...

Inga kommentarer: