lördag 5 juli 2008

Sol och bad

Jag och tjejerna begav oss iväg efter frukost igår till Maria och barnen i deras stuga i Björkviken, Njurunda.

Var tänkt att vi skulle spendera dagen på deras sandstrand, men en större uppkomst av alger gjorde att barnen inte alls tyckte att det var en bra idé.
Vi packade ganska snabbt ihop och körde mot Dyket i Kvissle istället och där badades det enda fram till kl. 15.30. Sen blev det till att köra hemöver eftersom Peter skulle jobba natt.







Här hemma bjöds det på Thaimat innan vi blev lämnade ensamma. Slängde i tjejerna i badet här hemma också så vi skulle få bort sanden från alla skrymslen, sen blev det sängen fort för två trötta hjältar.
Amanda gick ut med en kompisen en stund, men kom även hon in före utsatt tid för hon var så trött.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer än. Vet egentligen bara en sak och det är att jag måste få ändan ur vagnen och skicka iväg tvillingvagnen till Umeå idag. Skäms Linda! Det har nu snart gått två veckor sen den blev såld... Men jag har ju jobbat 200% så jag har inte hunnit helt enkelt, men idag MÅSTE det ske. :-)

19 dagar kvar till semester.

Inga kommentarer: