tisdag 8 juli 2008

Idag lockade semestern

Jobb, jobb, jobb... Och solen skiner utanför fönstret. Jag känner mig inte alls avundsjuk eftersom jag vet att den 25:e juli, och tre veckor framåt, blir den bästa tiden på sommaren i år. Det bara måste bli så! ;-)

Har fått mina biljetter och bokningar inför höstens expansion också. Såg att jag skulle bo ett Best Western i Kalmar, men efter att ha blivit tipsad om First Lady på First Hotels, så har jag slängt iväg en förfrågan till vår affärsresebyrå om jag skulle kunna få byta hotell. Lite vardagslyx måste man ju kunna få unna sig. Men frågan är väl om jag ens kommer hinna med sånt. Måste komma ihåg att fixa datorn också så att jag kan ha med den bärbara och surfa på när jag är på hotellet. :-)

16 dagar kvar till semester...

Inga kommentarer: