onsdag 16 juli 2008

Nu blir det sängen

Jag har fortfarande inte bestämt mig för vilka skor det blir, men lutar med åt de jag tänkte på från början. Tror jag går bättre i de och att de är betydligt skönare i längden, men de andra är ju snyggare. ;-)
Ikväll har jag kopplat in internet på den bärbara nere i Amandas rum, så nu har vi snart ett hus fullt med datorer med fungerande internet. Skönt att slippa tjafs om vem som får sitta på nätet. ;-)
Känner mig riktigt trött idag, så ikväll blir det sängen snart. Som tur är ska det, måste det, vara mindre på jobbet imorrn. Har inte ens hunnit med att ta förmiddagsrasten sen jag började på marknad. Idag fick jag min första eftermiddagsfika på 2 veckor i alla fall. Men kroppen börjar bli trött nu, så det är skönt med bara 6 arbetsdagar till 3 veckors vila.
Längtar riktigt till semestern nu och resan till Göteborg. Men såg ju vad som hänt på Liseberg igår och riktigt läskigt. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2914726.ab En av Amandas favoritkaruseller som kraschade. Tur att det inte var nu vi var där, men om 3 veckor blir det åka av. Men bara för mig och tjejerna, Peter är inte nån karusell-kille. Och det är ganska bra ändå För vem ska annars passa vagn och väskor? ;-)
Förresten på tal om väskor, hittat en ny favvis jag funderar på att köpa om det inte blir skorna.
Den svarta är det jag vill ha.






8 dagar kvar till semester...

Inga kommentarer: