söndag 13 juli 2008

Och pris för sämst marknadsföring...

...går till tjejen i kassan på ICA Anderssons i Sörberge. Var där igår för att hyra film ju, men min Irene Huss var ju redan uthyrd till en tjej som jobbade där. Blev lovad igår att hon skulle hålla på den idag då, så kunde jag få hyra den idag. Toppen, tänkte jag, eftersom det var hennes idé. Så gled över till Sörberge nu runt 16 för att hämta ut den. Gissa om jag blir förvånad/förbannad när jag får höra att hon redan hyrt ut den till någon annan!
Sa bara som det var, att jag tyckte det var riktigt dålig stil och i och med att vi inte ens bor i Sörberge så blev jag riktigt förbannad! Blir man lovad nåt sånt, tycker jag att det är något som de verkligen skulle försöka hålla. Hade jag fått en tid av henne att hålla hade jag också förstått situationen bättre...

1 kommentar:

Patrick sa...

Hej Linda

Sitter och namnsöker på vårt företag och hittar din fina blogg, ledsen för filmen. Man ska inte lova det man inte kan hålla så kom in till oss så ska Du få några filmcheckar av mig det lovar jag.
Är borta just nu men hemma igen 13maj i butiken

MVH
Patrick Carlen
butikschef