söndag 13 juli 2008

Måste ta mig i kragen

Fasiken! Var ju på väg ut och vara nyttig nu ikväll, men hamnade framför en film istället. MÅSTE ta mig i kragen nu och börja bli en nyttigare och hurtigare människa. Så här får det inte fortsätta helt enkelt. Fast egentligen så ska jag väl inte lägga ribban för högt, så nu satsar jag på att åtminstone hinna med 2-3 prommisar i veckan. :-)

Imorrn så är det jobb som gäller igen. Anna är ju tillbaka efter lite semester och Vickan har ju börjat sin nu. Läste förresten att min vikarie kommit in på högskolan i Gävle, så nu blir det väl till att hitta nån ny isället. Fort måste det ju dessutom gå, eftersom jag bara jobbar 1 vecka innan jag åker på expansion.

Ringde Maria förut oxå förresten, men inget svar. Skickade SMS istället som hon just svarat på, så nu är allt spikat för den 25:e. Undrar om det blir SATC? ;-) http://www.sexandthecitymovie.com/


11 dagar till semester....

Inga kommentarer: