måndag 7 juli 2008

Baby need new shoes




La märke igår hur Olivia inte gick ordentligt i skorna under en inköpsrunda på IKEA och Birsta city, så jag blev fundersam på varför. Efter ett besök på Skopunkten stod det ganska klart. Hennes skor var ca 2 storlekar för små! Stackarn. Men inte ett ord har hon pipit om det, förrän nu då.
Tyvärr hittade vi ingen fullträff på Skopunkten, så idag styrde vi oss in mot stan på min lediga dag för ett inköp av nya skor. Hittade ett par redan på första affären vi var in på. Halva rea-priset är knappast något man kan klaga på, men vi nöjde oss med ett par. Tänkte på att vi nog kommer hitta fler på resan ner till Göteborg om 3 veckor. Olivia blev nöjd i alla fall och har redan stolt visat upp sina nya skor, precis som Amanda som fick nya skor igår. Nu är det bara Evilla och jag kvar... Jag skulle nog behöva minst 3 par nya skor... ;-)
Idag har vi även varit en sväng till min privata smyckeskedja Therese, http://www.nogg.se/TLNdesign, för en justering av mitt senaste inköp som blev lite för långt bara. Superbra med en vän som gör snygga och lagom dyra smycken. Här är några av mina inköp:














17 dagar kvar till semester....

Inga kommentarer: