tisdag 15 juli 2008

Nu blev det kvällen.

Missade att hämta upp passet ändå. Amanda var ju inte hemma när jag kom hem och när jag väl hittade henne hade polisstationen redan stängt. Så nu blir det till att åka in under nån lunch under den resterande arbetsveckan. Hur jag nu ska hinna det? Har en lång lista som ska klaras av innan veckans slut redan ändå.
Idag så blev det ett snabbt besök i Vävland i alla fall. Lena och K-O höll på att bygga ut altanen, så det var inte allt för lätt att ta sig fram. Tror det blir superbra det de bygger.
Efter det så blev det lite mat i magen och sen hem för ombyte till fotbollsträningen. Självklart så började det regna på vägen dit. Tror det är nåt med fotbollen som gör att vädret vänder sig emot oss... Träningen gick ändå bra och tjejerna somnade hyfsat snabbt när vi kom hem, vilket jag också komma göra om ca 15-20 minuter skulle jag tro.
Imorrn väntar mer jobb, jobb och jobb. Har mycket att göra även då. Och måste nog hem med bilen till Peter på lunchen eftersom han ska låna ut dragkroken och bilen till svärisarna.
Imorrn blir det nog lite shopping också kanske. Lite sugen på dessa:




Men vi får se om jag hinner med det, eller om de ens finns kvar i min storlek. Men inte minst, om plånboken tillåter det såhär innan barnbidrag och lön. ;-)

9 dagar kvar till semester... (ensiffrigt!!)

Inga kommentarer: