måndag 28 juli 2008

In the summertime

Dagen har varit riktigt skön och lugn, precis som en semesterdag ska vara... :-)
Har gått hyfsat bra med packandet idag. Förmiddagen gick helt åt till att förbereda inför resan med tvätt, städ och packande. Har nästan hunnit packa ner allt till tjejerna i klädväg, men fortfarande saknas lite leksaker, blöjor och dylikt. Sen så ska ju även våra saker packas. Köpte en ny tröja till Peter idag när jag och Olivia var förbi Birsta city efter ett snabbt besök på jobbet för ett inköp av en 2 GB MP3 för 99 spänn. Han behövde en ny tröja plus lite nya kallsingar till resan. De sista glömde jag köpa, men tröjan kom jag hem med i alla fall. Hittade den här svarta pikétröjan på HM för 98 kr. Riktigt billigt och snygg tycker jag! :-)


Den här MP3n var det jag köpte.



Eftermiddagen spenderades hos mamma och Kjell med lite firande för Evilla. Det blev en ny docka i present, som passar perfekt i den nya vagnen! ;-)

Syrran, Ida och Rickard dök också förbi en sväng till tjejernas stora glädje. Evilla gav till och med kusin och gudmor Ida en puss när hon gick. För bara några månader sen så var det bara grin så fort Ida tilltalade henne. Det kan man kalla framsteg! :-

Efter några timmars surr och bus åkte vi svängen förbi Sibylla innan vi kom hem med två trötta tjejer som somnade ganska omgående när huvudet landat på kudden. Skönt det, för nu kan jag fixa tvätten och kanske, kanske packa lite till inför resan.




Inga kommentarer: