måndag 14 juli 2008

Sliter som ett djur

Idag har jag verkligen jobbat rumpan av mig. Har fått slita för pengarna idag kan jag lova. Två annonser som ska in, korrektur på en annan och sen mitt i allt ska jag göra en ny Plusgarantifolder. Så idag har jag inte legat på latsidan. Har till och med fått göra lite roliga saker som att fota. :-)
Hämtade Amanda på lunchen idag, så hon har varit på jobbet med mig hela eftermiddagen. Köpte med oss glass hem till efterrätt, sen blev det bad för mig och småtjejerna.
Nu sover Olivia, och om jag har tur, kanske Peter har fått Evilla och sova också, så sen blir det godis och tv hela kvällen. Ja, jag vet... Godis. Men det är faktiskt NATURgodis. ;-) Och det är jag verkligen värd efter den här dagen. Och det lär ju bli lika imorgon, för då fortsätter jag på dagens påbörjade arbete. Har en deadline kl. 11 vad jag vet i alla fall, så imorrn blir det till att åka in till dörrarna slår upp kl. 7.15. Men ska försöka gå tidigare imorrn ändå. Måste in och hämta Amandas pass, så om jag är ikapp sa chefen att jag kunde få gå vid 14.30. :-)
Men ska jag vara ärlig så ser det inte ljust ut för det precis....

10 dagar kvar till semestern... (som tur är!)

Inga kommentarer: