fredag 25 juli 2008

Det börjar bra...

Första dagen på semestern har börjat och hittills har jag spenderat den på helt rätt semester-sätt, nämligen slappat med sol och bad. Allt under en klarblå himmel.

Vaknade tidigt imorse och körde iväg bilen på lagning, sen en snabbtur förbi jobbet och Birsta. Köpte nya badshorts till Peter och jag fick en ny bikini. Peter köpte också en klocka på Ur och Penn. Skitasnygg!
Efter det så blev det ombesiktning på bilen och sen, inte en sekund för tidigt, Sporthallsbadet.

Så himla skönt med bad. Men syntes kan jag lova att jag hade min första semesterdag, var nämligen vitast av alla skulle jag tro. ;-) Men det har vi fixat till nu, för nu är jag ganska röd istället. :-D

Ikväll väntar middag och bio med Maria. Ska bli superkul! Förhoppningsvis så komemr jag ihåg at knäppa några bilder som kommer in imorgon. :-)

Inga kommentarer: