lördag 4 oktober 2008

Who's afraid of the big bad wolf?

Idag väntar hockey på eftermiddan för Peter medans jag och tjejerna är hemma och fixar. Mest av allt så blir det nog att fixa till sig själv för sen ikväll väntar MASKERAD! :-D

Ska på 30-års fest hos Linda, Emmas kompis. Fick följa med eftersom att Henke inte hade möjlighet att hänga på, så direkt efter hockeyn kommer Peter och hämtar upp mig för kl. 19.00 börjar festen. Tror det kommer bli kul, fastän jag inte känner nån mer än Emma.
Maskeradtema på festen med inriktning kändis/seriefigur/sagofigur om jag minns rätt. I vilket fall som helst så har jag och Emma, http://emmzan80.blogg.se/, riktat in oss på sagorna och kommer gå som två toppenpinglor! Jag ska nämligen vara rödluvan. Inte allt för avancerat för min smak. ;-)



Inga kommentarer: