måndag 20 oktober 2008

Hemma idag

Hemma från jobbet idag. Febern vill inte riktigt ge med sig, fast jag känner mig piggare idag i alla fall. Men vi får se hur det blir framåt kvällen, det är då den riktiga frossan kommit de här två dagarna som jag haft feber nu. Ögonen är bättre i alla fall. Skönt det. :-)

Ska ta mig ut på balkongen i alla fall med en filt runt kroppen, så man får lite frisk luft i alla fall. Tror starkt på att det är bra med frisk luft när man är sjuk, så länge man inte fryser eller blir blöt och kall. ;-)

Ska se om jag kan leta rätt på nån bra bok först bara. Annars så har jag alltid Trofesamlaren av Björn Hellberg på min MP3 som jag kan lyssna på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jasså :)

Jag höll mej i bakrunden då jag monterade soffor hela dagen ;)
*sköööönt att få skruva lite*