tisdag 28 oktober 2008

Tisdag i Skövde

Sitter på hotellet och funderar på julen faktiskt och allt som hör till. Julklappar, inredning och allt sådant. Kom just på att vi inte har någonstans at ställa granen i år efter att vi möblerat om. Vette tusan vart vi ska ställa den. Stället som den stått på alla andra år är numera upptaget av en soffa och två barnfåtöjer. Möjligtvis att vi skulle kunna ställa den vid kistan. Helgens uppdrag blir helt enkelt att hitta en plats för granen. För gran det måste vi ha! Ingen jul utan julgran. :-)

Längtar verkligen till advent och jul nu så man får börja pyssla. Sen så är jag ju lite knäpp kanske, men jag älskar att handla julklappar! Och det har jag faktiskt redan börjat med... ;-)
För fakta är att när jag kommer hem efter de här 3 veckorna så är det bara nån vecka kvar innan det är dax för advent och julpyssel.

Tänk vad tiden går fort ibland. Och tur är väl det. För jag längtar så mycket efter Peter och tjejerna! Mina älsklingar...






1 kommentar:

Anonym sa...

Du glömde ju skriva att du saknar MIG med..haha..närå men jag som tänkte ringa dig igår och föreslå en lunch men så kom jag ju på att du är borta...tyyypiskt!// Emma