söndag 5 oktober 2008

Rödluvan och Pippi på fest

Riktigt rolig kväll igår! Tävling, sång och lite flams. Kom väl hemåt vid 2-tiden. Ångrar inte alls att jag hakade på. Riktigt kul att träffa nya människor, speciellt när de är trevliga! :-)

Idag har vi målat om Amandas rum och det blev riktigt, riktigt bra. Tyvärr så glömde jag ju ta före och efter bilder som jag tänkt. Får bli när vi gör om hallen. Bara jag kommer ihåg det då i alla fall... ;-p
Har även hunnit med middag uppe på Hästskovägen. Evilla och Lova-Li leker verkligen hur bra som helst ihop nu. Tur när man har en kusin som bara är en månad äldre. Olivia hänger med även hon och busar på hela tiden.

Imorrn väntar ju en ny arbetsvecka. Den här är inte riktigt som de vanliga veckorna, utan den här innehåller en utbildning i Göteborg som jag ska leda. Ska bli riktigt kul att få anta den utmaningen som utbildningsledare. Spännande!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeeej! Det var jättekul att du kom på festen och tusen tack för presenten! :D Vi fick massa vin över så till helgen ska jag inviga dom :)