måndag 6 oktober 2008

Powerpoint-drottning

Idag har jag varit riktigt duktig och gjort en supersnygg powerpoint till morgondagens utbildning i Göteborg.
Taxin hämtar mig 5.45, planet mot Göteborg avgår 6.30 och 10.00 ska utbildningen sen starta.
Det är den första genomgången, alltså väldigt basic, men övergripande så man ser hela sambandet. Känns lite pirrigt eftersom det är den första utbildning som jag ska hålla i. Okej för att man är ute på expansion, men då är man mer ett stöd till de som redan fått lite utbildning.
Kl. 17 är det sagt att vi ska vara klara och då är det bara att vända bilen mot Landvetter igen eftersom att planet hem till familjen går 18.45, ankomst 20.15, så räknar med att kliva in genom dörren vid 20.45 imorgon kväll. En ganska tuff arbetsdag, men ändå en kul utmaning. Måste bara berätta, och skryta lite, över vilket gensvar jag fått från HK. Chefen för IT kallade mig kap och ekonomichefen tyckte jag var toppen! Sånt är alltid kul och höra och gör att man sträcker lite extra på sig. Även att det är nåt att spara till kommande lönesamtal. ;-)

Inga kommentarer: