torsdag 30 oktober 2008

Fryser i Skövde

I morgon är det dax att bege sig mot Göteborg och Landvetter. Tyvärr verkar det inte bli det bästa körvädret. Det har redan börjat snöa och frysa på och enligt prognoserna ska det fortsätta i samma anda imorgon. Tur då att det är vinterdäck på hyrbilen! Sen blir det ju till att köra försiktigt imorgon och inte ligga för hårt på gasen.

Längtar verkligen till morgondagen nu! Tänk. Först en date med Amanda i Göteborg och sen hem med flyget till mina älsklingar. Kan det bli bättre? Bara njuta och mysa hela helgen. Åh, blir alldeles varm i kroppen! Tiden kan inte riktigt gå snabbt nog nu, men i helgen får den gärna stå stilla. ;-)
Annars så väntar en lugn helg vad jag vet. Funderar på om vi ska ta med hela familjen till Drakborgen på lördag, men får se vad Peppe säger om det. Egentligen spelar det ingen roll, bara jag får vara med Peppe och tjejerna så är jag nöjd, men tjejerna måste få leka lite också. :-)

Nä, nu väntar tv och tidning innan det är dax för sista natten i ett enkelt hotellrum i Skövde. Imorrn sover jag i min egen säng!


Inga kommentarer: