fredag 24 oktober 2008

Julfyndat

Ledig idag och har gjort lite allt möjltagt.

Började med att ta en tur ut till Birsta där vi shoppade loss. Handlade på allt från Polarn och pyret till Clas Ohlsson innan det blev matshopping på ICA Maxi.

Dagens fynd gjordes i alla fall på Clas Ohlsson. Hittade en julstjärna på fot som kommer passa perfekt i det ¨nya¨ köket till jul. Hade sett en kopia på Maxi innan för 199 kr, men den på Clas Ohlsson kostade endast 98 kr. Riktigt bra tycker jag!

Efter Maxi var man ganska slut, eller ja, i alla fall tjejerna. Peter var inte helt pigg heller efter att ha varit ute med jobbet på mat och hockey igår. ;-)

Så det blev film i soffan när vi kom hem. Var förbi jobbet och köpte lite film idag också. Vi har filmrea. Massa bra film för bara 69 kr. Kom hem med 5 st faktiskt, så nu har man lite att göra framöver. ;-)
Som nu till exempel. Vet inte riktigt vad det blir, men nåt bra i alla fall hoppas jag på! :-D






1 kommentar:

Anonym sa...

Herregud, Linda! En sådan stjärna kostar 34,95:- på GeKås!!!! Du måste hänga med till Ullared nån gång!!! Jag är alldeles lyrisk över alla mina fynd som jag gjort. Ja, du kommer att få höra med från Emma antar jag....Ha det bra!