onsdag 1 oktober 2008

Mycket att göra

Tandvärken är tillbaka i familjen. Amanda har åter igen haft en natt där det varit svårt att sova pga den där förbannade tanden. Som tur är har vi redan en tandläkartid till henne i eftermiddag, men så jobbigt att se att hon har så ont. Då gör det ont i mammahjärtat kan jag lova.

Annars så väntar ju frissan och fotografering idag. Sen så är färgen till Amandas rum inköpt och det lär vi ju börja med idag. Funderar även på att ta en sväng förbi Plantagen och IKEA för lite inköp på vägen hem från jobbfotograferingen. Skulle behöva köpa resårbotten till Amanda och lite smått och gott för att göra snyggt ute. Får se vad man hinner med.

Sen så måste jag ju avsluta med att säga att det verkar som jag har trott fel. Timrå ligger ju fasiken 4:a i tabellen efter ytterliggare en vinst igår! Och jag som trodde att vi skulle få det tufft i år, men än så länge verkar jag ha fel. Som tur är! Så kul när det går bra för Timrå och så länge det här håller i sig är jag supernöjd, då skiter jag ifall jag har rätt eller fel faktiskt. På lördag väntar Rögle och då ska vinnarvågen hålla i sig hoppas jag. Bara att hålla tummarna...

Inga kommentarer: