söndag 19 oktober 2008

Min tur...

Så var det min tur. Som bara en fingerknäppning slog förkylning och febern till igår kväll.

Hade riktigt trevligt hemma hos syrran där vi firade Ida som fyller 18 imorgon. Hon fick allt möjligt, men av oss fick hon i alla fall vinglas, vin och parfym. :-)
Tror att det inte alls är för länge kvar tills hon har körkort också, så snart har man skjuts nån gång har man det på det torra snart. ;-)
Åkte därifrån vid 18-tiden och kl. 19 bröt allt ut här hemma. Snuva, ögoninflammation och feber... Allt kom samtidigt. Så typiskt! Bara en vecka kvar tills jag ska flyga till Skövde nu, så hoppas verkligen att i alla fall snuvan är borta då, annars vette tusan hur man ska göra. Vill inte åka på nån öroninflammation också. Får ladda med nässpray och alvedon den kommande veckan. Och en massa vila. Sjukskrivning till veckan, here I come! Fast förhoppningsvis behövs inte det, bara febern försvinner helt.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på nu när man inte är helt pigg. Peter har ju jobbat natt och ska jobba en till, så vi bruka försöka komma ut lite så han får sova lite ifred, men vet inte hur det blir med det idag. Kanske en tur till Radhusgatan och Hästskovägen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Det är skitlätt att trixa på i PS bara man kommer på det här med "brushes".. man kan ladda ner färdiga, och så är det bara att klippa och klistra bäst man vill. HUR kul som helst! :D Den rosa hade jag hittat när jag googlade på nätet.