tisdag 2 september 2008

Sjukstuga i Kalmar

Har åkt på världens förkylning. Halsen är svullen, näsan täppt och öronen knäpper så fort jag sväljer. Inte precis vad man skulle kalla toppförhållanden inför en flygresa. Är livrädd för att jag inte ska bli bättre innan flygresan på fredag. Vill inte flyga med ett sånt här tryck i huvudet. Har letat upp ett apotek nu i alla fall, så imorrn blir det ett besök för inköp av alvedon och nässpray.

Annars flyter allt på här nere. Jobbar ca 7.30-19.00, sen är det lite mat innan man kommer till hotellet vid 20.30. Imorrn väntar dock en middag med alla chefer och några lokala höjdare. Vet inte riktigt än om jag pallar med det. Får se hur man känner sig imorrn, men skulle det ha varit idag hade jag stannat hemma och kurerat mig istället. Men vi får se.
På torsdag däremot ska vi åka på långlunch på Öland och det vill jag inte missa. Har aldrig varit där, så det kan bli intressant. Och mitt på dan mår man ju alltid bättre än på kvällskvisten. :-)

Inga kommentarer: