onsdag 24 september 2008

Busy day

Onsdag idag vilket för min del betyder en hel del att göra. Ska fixa iordning alla saker till bytesmarknaden på lördag, http://tvillingklubben.mindkiller.com (arrangemang), handla, kolla på vinterjacka till mig själv och städa. Funderar på om jag ska ta och köpa färg till Amandas rum också, så kanske vi kan måla om det till helgen. Får se vad man hinner med.

Sen skulle jag även behöva boka klipptid också. Har nämligen kommit upp lappar på jobbet att det är dax att knäppa nya kort till infon. Alltså är det korten som ALLA som kommer in i butiken kan se. I och för sig så är jag riktigt glad att det knäpps nya i och med att jag på det förra hade slitet hår med utväxt. Men för att slippa den bilden av mig igen och för bryta trenden, så kanske man ska skynda sig att boka så man hinner få en tid innan 1 oktober då det är dax.


Inga kommentarer: