onsdag 17 september 2008

Imorrn smäller det...

Inveneringen är över... Så himla skönt!
Nu väntar endast en till arbetsdag innan jag blir helgledig. På fredag är vi lediga både jag och Peter så då ska vi iväg på husvisning i Sörberge faktiskt. Får se om det kan bli nåt. Jag gillar verkligen det området så jag hoppas rätt mycket på att det ska vara nåt för oss.

På fredagkväll är det även ¨efter-inventerings-träff ¨med mat, men tror fasiken inte jag orkar med det, men vi får se. Frågan är väl om det är nåt man ska på, då blir det lite svårt att välja.

Sen till helgen så väntar jobb för Peter, fotboll för Amanda och inga andra planer för oss förutom att jag ska märka upp allt inför bytesmarknaden nästa helg. En ganska lugn avslutning på en vecka som började riktigt slitigt.

Just det ja! Höll nästan på att glömma en av de viktigaste händelserna den här veckan, ELITSERIEPREMIÄREN TIMRÅ - HV71 imorrn torsdag. Nu börjar allvaret. Så kul! :-)



Inga kommentarer: