lördag 27 september 2008

Party tillsammans med goda vänner

Dagens fynd måste vara de rosa Kuoma som jag hittade på bytesmarknaden idag, 80:- var ett helt okej pris tycker jag. Köpte lite annat smått och gott också, men hittade inga skor till Amanda så på vägen hem blev det ett stopp på Skopunkten där jag köpte ett par nya skor även till henne.


Väl hemma så blev till att slappa i nån timme innan det var det dax att skjutsa tjejerna till barnvakterna eftersom vi ska ut ikväll tillsammans med Emma och Henke. Kul, kul! :-D
Ska äta tillsammans först på Bite Line innan det troligtvis blir krogen. Ska bli så kul! Var år och dar sen vi var ute tillsammans. Kommer inte ens ihåg när det var sist...

Så nu ska jag snart gå ner och börja göra mig klar och smutta lite vin, för 18.30 kommer sen skjutsen in till stan. :-)


Inga kommentarer: