söndag 14 september 2008

Klant-Linda

Efter att ha spenderat lite tid på lekparken idag, så blev det lunch på Max innan de större tjejerna fick leka lite på Småland medans jag och Evilla småhandlade lite inne på IKEA.
Köpte bla en kattmask som skulle passa perfekt i den nya utklädningslådan inne i lekrummet. Eftersom bagaget var fullt med skräp, flera säckar och kartonger som vi skulle köra till containern, la jag de nyinköpta i en av dessa kartonger och tänkte för mig själv att ¨nu måste jag bara komma ihåg det också¨.
Tror ni jag kom ihåg det? Självklart inte. Inte förrän jag kom hem och skulle visa tjejerna slog det mig att grejerna numera låg på botten av blöt container. Lite klantigt, speciellt eftersom jag redan berättat vad jag köpt, så nu blir det bara till att köpa ny till veckan. :-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha..ja det va klantigt! //emma

Anonym sa...

Haha, lite klantigt, det är sånt som skulle kunna hända mig också =)

Nu har du fått en utmärkelse av mig också ;-)