lördag 15 november 2008

Vi ser det snöar!

Gud vad kul med lite snö! Kan inte riktigt med slasket och mörkret som är innan det kommer snö, så idag blev jag riktigt glad när jag såg att det faktiskt snöade på ganska bra. Ska ut och leka med tjejerna en stund snart. Gäller att passa på medans snön är kvar, för så här års vet man ju inte om den får vara kvar. Men jag håller tummarna. :-)

Idag blir det också ICA Maxi för mig och tjejerna. Peter ska iväg på hockey istället medans jag fyller upp hyllorna här hemma. Efter det funderar jag på att låta tjejerna äta på Max, eftersom Peter äter på hockeyn och själv ska jag iväg på Railway, http://www.railwaysaloon.se/, ikväll på middag med jobbet. Ska diskutera lite om nästkommande år om jag förstått rätt. Men nytta ska även förenas med nöje, så vi ska ska börja kvällen med en 3-kamp. Tror det kan bli riktigt skoj. Funderade på att ta bilen, men Anna sa att jag kunde åka med henne, så vi får se hur jag gör.

Men först idag väntar tvätt och städning. Som vanligt på helgerna! ;-)

Inga kommentarer: