måndag 24 november 2008

Nässprayen är min bästis

Jag har gått och blivit sjuker. Förkyld till tusen. Enbart näsan tror jag väger 7 kilo och huvudet är tyngre än tyngst. Men det verkar faktiskt som det vänt idag, gårdagen var helt klart värre. Men det klart. Det kanske beror på mitt nya missbruk av nässpray.
I vilket fall som helst blev det inget jobb idag och blir hemma imorgon också. Istället har dagen ägnats åt vila och film. Såg Hancock tidigare idag. Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Ingen favoritfilm, men godkänt får den i alla fall. Will Smith var ju med. ;-)
Snart väntar Djurgården - Timrå på säsongskortet, men innan dess gäller det att få Olivia till att sova. Lite svårt är det dock. Hon verkar ha fått lucia i huvudet. Många frågor och funderingar är det och mycket förväntan. Lite besviken blev hon dock när jag sa att det är 3 veckor kvar tills det är dax att skrida fram i vit skjorta och med ljusen på huvudet. Tur då att man bringa lite lycka och dämpa besvikelsen lite genom att berätta att det faktiskt bara än en vecka kvar till hennes födelsedag. :-)
.

Inga kommentarer: