fredag 21 november 2008

Natthelg

Gillar inte de här helgerna, Helgerna när Peter jobbar natt. Jag får svårt att sova. Jag som brukar somna som en stock innan 22 har svårt att komma till ro och ibland är jag uppe till 24 till och med. Men inte för att jag vill, utan för att jag inte somnar.
Idag ska jag däremot pröva nåt nytt. Har bäddat rent och ska krypa ner snart för att se om det kanske funkar. För vem kan inte sova gott i en nybäddad säng?
Trött är jag också. Tror det beror på mardrömmen jag hade igår. Vaknade andfådd och sjöblöt i svett runt 24 igår och efter det hade jag riktigt svårt att somna om bra. Somnade om, men vaknade av minsta ljud eller rörelse. Hoppas INTE få drömma samma sak inatt. Håller tummarna för det. :-)

Annars har dagen varit lugn. Jobbet flöt på hyfsat och åt en trevlig och GOD lunch med Emma och co på Bite line. Även att Emma, http://emmzan80.blogg.se/, glömde sin väska när vi åkte tillbaka, men som tur var fanns den kvar. Hon är ju nästan lika strulig som jag ibland. Kanske därför vi kompar så bra. ;-)

.


Inga kommentarer: