måndag 17 november 2008

Nytt jobb under 2009

Så då var det tillbaks till gamla vanor igen då. Eller egentligen inte.

Skövde fick avslutas för att komma hem till Sundsvall och ha utbildning här istället. Dels min vikaries, dels min egen. För nu är det klart. Jag får jobbet som Marknadskoordinator/marknadsassistent under Tessans mammaledighet. Ska bli skitakul! Och tänk att de vill satsa på mig. Måste ju betyda att jag gjorde nåt bra i somras i alla fall. ;-)

Idag började i alla fall utbildningen av min vikarie. Tyckte det gick hyfsat i alla fall. Inte lätt första dagen på nåt jobb och speciellt när vi på kontoret är så sammansvetsade vid det här laget, men vi gör vårt bästa för att alla ska känna sig välkomna. :-)Spännande att se hur det utvecklas i alla fall, för nu ska hon gå under utbildning hos mig fram till jul, sen är det egna ben som gäller.

Nej, nu väntar film. Indiana Jones nya. Eller nya och nya. Ny för oss i alla fall. :-D

1 kommentar:

Anonym sa...

VAd skoj för dig =) Lycka till!