tisdag 18 november 2008

Brr...

Fryser som en tok på kvällarna den här årstiden. Fötterna är som ispinnar vid läggdags, men som tur är har jag en gentleman vid namn Peter i sängen som hjälpsamt värmer mina ispinnar med sin kropp. Stackarn... Så därför har jag idag letat reda på ett par tjocksockar. Kanske, kanske det är lite varmare vid läggdags i alla fall. :-)

Men innan läggdags ska vi hinna med att se FBK - Timrå. Vet inte riktigt vad jag ska tro matchen, men hoppet är väl det sista som överger en? ;-) Håller tummar och tår för en välbehövlig Timrå-vinst. Dessutom har jag laddat upp med en ny tidning om allt skulle gå åt skogen... ;-)
.
.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tyvärr inte... Blir bara helger som jag vistas på golvet..
Jag kommer att finnas vid eco kassorna (självscanning) känns inte så vidare roligt men jag får stå ut med de ett tag ;)