söndag 2 november 2008

Dax för ny utmaning!

Har blivit utmanad av Emmzan, http://emmzan80.blogg.se/.

Berätta sju saker om dig, det kan vara både alldagliga och knäppa. Så här kommer sju saker om mig:

1. Jag har en hemsk fotfobi. Gillar inte alls fötter...

2. Jag är läskberoende. Eller rättare sagt kolsyreberoende. Vilket även syns på vågen. :-p

3. Jag drömmer om att en dag få resa till New York.

4. Fullkomligt älskar att storhandla. Sjukt? Mycket möjligt! :-D

5. Jag är adopterad.

6. Jag gillar att planera, vad det än gäller. Fester, jobb eller städning.

7. Gift med Peter sen 27/8 -05.


* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Jag ska nu utmana 7 andra bloggare ! Men kommer inte alls på 7 bloggare jag kan utmana.
Hoppas det går bra ändå Emma? ;-)

Jag utmanar i alla fall:
Ida, ingen blogg, men mail! :-D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi... Vad kul att bli utmanad =) hoppas att allt är bra med dig =)