torsdag 27 november 2008

Dubbelt less, men ändå lycklig

Hockey för Peter ikväll så jag passar på att kika lite på Simpsons och kolla runt på julklappar till tjejerna. Men nu så blev jag lite less. Eller egentligen blev jag less två gånger om. Första gången när jag går in på H&Ms hemsida för att upptäcka att ungefär hälften av det jag beställde häromdan nu är på rea. Och andra gången när jag insett att jag kan fixa så jag får det billigare priset och allt bryts på grund av uppdateringar på hemsidan... Så nu får jag vackert vänta i ca 20 minuter till innan jag kan göra klar min beställning. Men det kanske det är värt. För om jag räknade rätt får jag lite mer varor till tjejerna nu jämfört med innan. :-)

Annars var man tillbaka på jobbet idag efter sjukstugan. Vette tusan om jag skulle det egentligen för ikväll är jag inte alls piggelinas. Hoppas att lite sömn gör susen för jag behövs på jobbet. I värsta fall får det bara bli en halvdag imorgon.

Måste ju förresten berätta vad jag lyckats med undet min tid hemma som sjukling. Har lyckats spela mig fram till en plats i Poker SM! Inte illa av en tjej som mig tycker jag! :-D
.

1 kommentar:

Anonym sa...

Poker-SM!! Wow! Va kul! Jag brukar spela lite nu och då på nätet.. fast nu var det eeevigheeter sen :)