söndag 31 augusti 2008

Utmaning!

Jag har bivit utmanad av Emma!

Varje spelare börjar med att skriva 5-7 underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag är adopterad. Kom till min mamma och pappa när jag var 8 månader. Det roligaste är ändå det faktum att alla vi möter säger hur lik jag är min adoptivmamma.

2. Men har kontakt med min biologiska pappa via telefon. Han är, vad jag kan förstå, den jag är mest lik. Det var jag som tog kontakt när jag var 19 år. Han hade dock pratat med min adoptiv mamma lite då och då under hela min uppväxt.

3. Jag lider av en enorm förlossningsrädsla pga av min första förlossning. Detta har gjort att jag har snittats med alla tjejerna.

4. Jag har bott tillsammans med en annan tjej på St Eriksplan, Stockholm, men var tvungen att flytta eftersom hon en dag förklarade sin kärlek till mig och eftersom jag inte kände likadant för henne tyckte hon det blev för jobbigt.

5. Jag har en riktigt stor fot-fobi. Klarar inte av att se andra människor bli killade under fötterna och fotvård är helt uteslutet.

6. Jag ¨snurrar¨ och pluttar med mitt hår i tid och otid... En dålig ovana som dock ger mig trygghet och gör att jag slappnar av.

Jag utmanar Ida, Ida och Angelica.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahah...
Men jag kan hitta på nya saker om du vill de *asgarv*