fredag 15 augusti 2008

Skön sömn efter årets fynd!

Snacka om fynd vi gjort idag. Så nöjd!

Var som planerat in med datorerna imorse för lagning. En lämnade vi in på GDM (SCA datorn) och den andra skulle lämnas in på mitt jobb. Fick ut en lånedator som jag kan ha med mig när jag åker neröver på expansionen i alla fall, så det var ju bra.
I alla fall så när vi var klar på MM, så drog vi en sväng förbi nyöppnade SOVA för att ta oss en titt. Vi kom dit vid 10.45, trodde de öppnade 10.00 men det visade sig ju vara fel, så vi ställde oss i den lilla kö som faktiskt bildats. Hade hört att de skulle sälja Tempurkuddar för 25 kr/st, men var osäker på att det fortfarande gällde eftersom de redan öppnat igår.
När de väl öppnade vällde folk in för att lägga händerna på nån kudde, men alla möttes av att det erbjudandet bara gällde igår. Det blev då väldiga protester, eftersom att annonsen inte kommit in i Dagbladet förrän idag. I vilket fall som helst visade det sig att det fanns ca 15 st kuddar kvar, som nu hängde fint på väggen. Alla stod och tittade på väggen, men jag stegade snabbt fram och tog 2 st. Tänkte att om de kommer fram till att man får köpa de billigt ska jag minsann ha 2. Och mycket riktigt, till slut blev priset 25 kr istället för 1195:-! Vi slog till direkt och vandrade ut ur butiken med varsin kudde. http://www.tempur.se/page1128.aspx Sammanlagd rabatt 2340!!! Inte nåt dåligt fynd om jag får säga...



Kanske blir det fler fynd ikväll om vi åker en sväng till Selånger marknad. Men där är inget bestämt än.

Inga kommentarer: