tisdag 12 augusti 2008

Ett bra köp

Fasiken vad kul det är när man blir riktigt nöjd med ett inköp!

Provade min nätshopping idag och det mesta var alldeles för stort, men en lysande stjärna hittade jag i alla fall. Nämligen ett par höga stretchjeans. Supersnygga när jag väl kämpat mig i dom. Tyvärr hittar jag ingen bra bild på dem, men här är baksidan i alla fall. ;-)



Skulle ha följt med Peter, Olivia och Kjell på ispremiären av A-laget ikväll, men tyvärr så är läget med Evilla inte mycket bättre. Jag skulle inte kunna skriva oförändrat, för en förändring har skett. En dålig sak har ersatt en annan. Febern är borta, men istället så är hon prickig över hela kroppen. Mycket mysko. Får se hur läget är imorrn. Men Olivia hade i alla fall haft det toppen på träningen vad jag förstod. :-)

Inga kommentarer: