torsdag 21 augusti 2008

Change of plans

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, utan bestod av ändrade planer. Till det bättre, som tur var. :-)

Det där med städning och att handla mat hann jag inte alls med, istället blev det en lunchdejt med Maria, Emma, Tilda och Eddie på IKEA. Tjejerna njöt av varandras sällskap och efter att ha försökt, och halvt lyckats, äta lite lunch, fick de 3 större tjejerna tillbringa en timme tillsammans inne på småland, medan jag och Maria fick lite strosingtid och Evilla och Eddie sov lite.
Skulle ha shoppat en tavla som jag spanat in länge och som skulle ha passat perfekt inne på badrummet nere, men hittade inga. Istället hittade jag en skylt som sa ¨Utgår inom kort¨... Där får man för att man drar ut på tiden ibland. Nu gäller det att hitta en ny som vi kan ha där inne istället.
När vi hämtat ut tjejerna blev det hemfärd för oss för att äta lite middag, innan vi åkte en sväng förbi mamma innan fotbollen.
Jo, jag handlade förresten nåt mer idag! Hittade äntligen nåt på Gina för mitt presentkort. :-) Det blev en rosa cardigan till slut. Kommer vara perfekt att ha på jobbet i höst och vinter.

Imorrn väntar en sista arbetsdag innan det är dax för expansion i 2 veckor i Kalmar. Men innan dess ska jag hinna med att mysa ordentligt hela helgen och en tjejkväll imorrn. Superskoj!

Inga kommentarer: