lördag 30 augusti 2008

Ny vagn!

Hemma igen efter en arbetsvecka i Kalmar, men dagen har inte varit lugn. Började med att fixa iordning en tvätt som skulle torka och sen fylla tvättmaskinen med en ny. Sen frukost och efter det bar det iväg till Birsta där det blev en hel dag med shopping. Inte mig emot! ;-) Och det blev faktiskt en del shoppat. En windstopper från POP till Olivia, höstskor till Amanda och en del kläder till alla tre. Men mest spännande av allt är en ny vagn! Blev en Brio Sitty till Evilla. 500 kr rabatt kunde jag inte riktigt motstå. ;-)


Efter den roliga delen av shoppingen blev det ett varv inne på ICA Maxi innan vi åkte hemöver. Kände inte riktigt för att ställa mig vid spisen så det blev Thai här idag. MUMS!
Efter maten hade vi två riktigt trötta tjejer här som båda däckade i soffan. Så nu sitter jag och Amanda här och äter lite godis och ser på tv, medans Peter sitter vid datorn i andra rummet. Strax ska jag ner och färga håret och senare ikväll väntar tv och mer godis. ;-)

Hade tänkt dra en genomgång av veckan i Kalmar, men det får bli imorrn istället. :-)

Inga kommentarer: