lördag 23 augusti 2008

Jag är en bangare

Gårdagens tjejkväll blev superkul! Inledde med middag och drink på Bite Line. Vi var 6 tappra tjejer som stod kvar efter en hel del avbokningar, Jag, Maria, Emma, Annelie, Camilla och Anna. Knäppte en del kort som kommer senare när jag lagt in de på datorn. Tyvärr så var det jag som var den som bangade först, inte ens jag trodde det, men blev lite dumsnål och lät mammahuvudet ta över partyskallen. Vid 23.15 skulle nämligen Anna ta bilen hemöver mot Söråker och jag såg en möjlighet till att slippa dyr taxi och sen att få komma hem i tid så man skulle orka vara hemma och uppe med tjejerna hela dagen idag innan resan till Kalmar på måndag. Men hade riktigt roligt innan! Får lov att göra om det här, men då får det bli på en lördag eller varför inte en helkväll hemma hos någon? :-)

Idag har vi gjort en hel del. Tvättat, städat, varit på fotboll, handlat, tittat på skor åt tjejerna samt varit på besök hos mamsen. Men ingen packning ännu. MÅSTE ta tag i det imorrn, för 5.15-5.30 på måndag kommer flygtaxin. Börjar kännas lite jobbigt att åka, speciellt eftersom Evilla börjar bli riktigt förkyld. Även Olivia visar på lite förkylning, men hoppas verkligen att det inte blir värre för då kommer jag bara gå där nere i Kalmar och oroa mig och det är inte kul.

Inga kommentarer: