lördag 3 januari 2009

Kvällstankar

Tänkte egentligen skriva lite om vad som hände på nyår, men nu har det ju snart gått 3 dar av det nya året, tiden flyger iväg, så jag sammanfattar det till supermysigt, trevligt och nåt jag gärna gör om fler nyår. :-)

Tiden efter nyår har jag spenderat med att få ordning på Amandas rum och en allmän ordning här hemma, förutom för ett avbrott för jobb igår. Imorrn väntar fortsatt städning innan Amanda äntligen är hemma igen kl. 18. Ska bli skönt att få hem henne igen och spännande att se vad hon tycker om rummet. Ska fota lite imorrn så får ni själva avgöra hur ni tycker det blev.

Annars så spenderar jag flera timmar till att fundera just nu. På allt från viktnedgång, vänner som har det tufft, sommarsemester och barnaktivitet för Olivia. Det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu kan jag lova. Men mest av allt funderar jag på hur jag ska visa att jag verkligen vill ditt bästa och att jag finns här om du vill och behöver det. Och jag kom på att jag VET att du nångång kommer se det här i alla fall och då vet du hur jag känner. Love U BABE! :-)
Nej, nu ska jag ta och krypa ner med Olivia så hon somnar nångång idag i alla fall... ;-)

.

Inga kommentarer: