måndag 12 januari 2009

Resa till huvudstaden!

Imorrn bär det av till Stockholm. 3 dagar med möten, utbildning och faktiskt lite nöje.
.
Tisdagen ägnas helt åt ekonomiavdelningen på HK där jag fått äran att få vara med och styra upp ett utbildningsprogram för de varuhus som kommer öppna de närmaste åren.
Tisdagkväll ska jag troligtvis ut och äta med Atchara, en tjej jag träffade nere i Kalmar under sin utbildning och som nu jobbar i varuhuset i Barkaby, men de planerna beror helt på när vi blir klara på HK.
Onsdagen ska jag återigen på HK, men den här gången ska jag till marknadsavdelningen för lite utbildning. Började ju mitt nya jobb förra veckan som marknadskoordinator och har till och med fått beställa alldeles egna visitkort. Lite häftigt!
Sen på onsdagskvällen väntar nåt ännu häftigare, Media Markt Night & Invited to Labero, http://www.labero.eu/, på Hamburgerbörs. Kanske inte låter som nåt märkvärdigt, men vad sägs om detta: ¨Aftonen bjuder på välkyld champagne, specialkomponerade bufféer, drycker, överraskningar och magi¨ Inte helt fel tycker jag! ;-D
Torsdagen blir lugn. Ska bara hinna med ett möte på HK innan tåget går hemåt vid 12-tiden.
Hemma igen vid 16 på torsdag.

Så ser alltså mina närmsta dagar ut. Kommer bo på Best Western Kom Hotell mitt i stan, http://www.komhotel.se/. Men börjar få lite panik nu. Har inte packat en pryl än och flygtaxin hämtar mig 5.50 imorrn. Så kanske dags att sätta igång, så det blir nån resa överhuvudtaget! :-D


Inga kommentarer: