lördag 17 januari 2009

Host, host

Hade tänkt visa lite bilder från Stockholm, men eftersom inte SD-kortet ville funka på en gång och jag är för lat för att hämta sladden nu, så får de vid ett senare tillfälle istället.
Hade i alla fall riktigt trevligt i veckan som var, med allifrån möten och utbildning till fest och champagne.
Dessvärre verkar det inte som att min kropp gillade resande lika mycket. Har åkt på världen hosta som kliar i halsen och river. Förhoppningsvis har det blivit lite bättre tills torsdag då jag ska på en tripp över dan till Jönköping, i annat fall vet jag inte vad som händer. Ska ju flyga och vill inte riskera trumhinnorna precis.
Sen så MÅSTE jag vara bättre till nästa helg för då väntar nämligen Party, Party med tjejerna. Och det är nåt jag absolut inte vill missa! Tror det blir en helkväll utöver det vanliga. Ska bli så superskoj!
Avslutar med att bjuda på en bild jag hittat från Stockholm i alla fall. Det är jag och Sara som roar oss på Media Markt Night. :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att du hittade till min sida. Ibland är världen allt bra liten :)

Så han har pratat om husletandet? hih. Ibland tror jag att han tycker att jag skyndar fram men det får ta den tid det tar. En vacker dag kommer min lilla husdröm förmodligen att gå i uppfyllelse i alla fall :)

Ha en fortsatt bra kväll!