måndag 1 december 2008

Fullt schema!

Igår konstaterade jag att det minsann inte är en endaste ledig dag fram till jul. Men jag klagar inte, det är ju då som jag trivs som bäst! :-)
Idag har det varit full fart även på jobbet. Blev ensam på kontoret, där vi annars brukar vara fyra stycken, pga sjukdom, semester och VAB. Blev till och med lite övertid eftersom jag var tvungen att göra allt själv. Självklart hann jag ju inte med allt, men det mesta i alla fall och det som absolut måste göras blev såklart gjort. Imorgon är Anna tillbaka i alla fall, så då kanske man slipper jobba över lika länge i alla fall.

Ikväll jobbar Peter, så det är dax för en ensam natt, de där jag inte alls tycker om. Fungerade ganska bra med nybäddat förra gången för att somna i tid, men det är inte läge för det nu igen, så istället funderar jag på att pröva med lite läsning istället ikväll. Eller kanske det gamla TV-knepet. Måste vara utvilad imorgon i alla fall så man orkar ta tag i högarna man lämnade efter sig idag.

Måste ju säga att jag såg ett par snyggingar i tidningen idag! ;-)
.

Tjusigt tjejen! http://emmzan80.blogg.se/

Sen måste jag ju berätta hur det gick i pokern. Började bra, sen en svacka, men den jobbade jag mig ur och precis när jag spelat upp mig igen får jag A A. En kille går All in före flopp. Klart man synar! Han har 5 5. Floppen är inga problem. Turn lika så. Sen så kommer rivern... Och det är ju sklart en 5:a! Liiite less då. Åkte nånstans i mitten. Men, men. Kul att ha vari med i alla fall... ;-)

Inga kommentarer: