söndag 8 februari 2009

Summering

Söndag och jag kan konstatera att en påfrestande vecka har börjat nå sitt slut.
Veckan började bra och jag känner att jag mer och mer kommer in i mina nya arbetsuppgifter. I måndags var jag även iväg till polisen och beställde ett pass, så det är i alla fall klart inför resan till Tyskland nu i alla fall. I övrigt så har jobbveckan mest bestått av att börja komma in i alla program, möten och budgetarbete. Nästa vecka ser väl i stort likadan ut.

Privat har det varit lite jobbigare. I alla fall sen onsdageftermiddag. Innan det kändes det som allt bara blev bättre och bättre, men bakslaget som kom tog musten ur en helt. Förstår mig inte på en del vuxna människor helt enkelt. Hur man orkar förfölja och trakassera på det här sättet är för mig obegripligt. För det är just så det känns. Jag hoppas verkligen de hittar en hobby eller nåt annat snart som tar upp deras tid, istället för att hålla på med den här häxjakten!
Men även om det såg mörkt ut i onsdags och om man fortfarande går omkring med en oro i magen, känns det ändå bättre nu om än långt ifrån bra.
Helgen har hittills spenderats åt att städa, busa med tjejerna och MELODIFESTIVAL! :-D Hejade stenhårt på Alcazar, http://www.youtube.com/watch?v=DUiNghZK8FI, igår och det gick ju hela vägen. Får se vilka som blir favoriter nästa helg. Rent spontant skulle jag säga Amy Diamond, Jennifer Brown och Måns Zelmerlöw, men det utan att ha hört en enda låt. :-)

Ska fortsätta med städningen av tjejernas rum nu sen ska vi ut i snöyran och busa lite. Perfekt energiboost och söndagsmys!



Inga kommentarer: