söndag 1 februari 2009

Helg!

Dåligt med uppdatering här nu några dagar, men det beror på att schemat har varit fullt.

Onsdagen gick förbi i ett huj nu när alla är friska och krya igen. Torsdag och fredag likaså. Inte helt lätt att komma in i rutiner igen efter att ha varit sjuka kan jag lova, så jag har var väl varit i snitt 5 minuter sen till jobbet varje dag. Men det jobbar man ju lätt in på lunchen.
Annars är det nya jobbet spännande och utmanande. Den här veckan har det mest varit planering och budgetarbete inför året, kanske inte låter som det roligaste, men faktiskt har det varit både roligt och fruktansvärt intressant. Nästa vecka blir det mer produktion och mer möten om jag förstått agendan rätt. Måste även in till polisen en sväng och skaffa pass. Åker nämligen till Tyskland den 17 - 20 februari. För själva resan behövdes tydligen inget pass, men för att kunna bo på hotell krävs det. Lite invecklat tycker jag, men så är det eftersom inget på våra körkort säger att vi är svenskar, annat än att det är utfärdat i Sverige, annars hade det räckt.

I helgen jobbar Peter natt så jag och tjejerna var ut till Birsta en sväng igår så fort de öppnade så han skulle få sova ifred ett litet tag i alla fall. Hann med ICA Maxi, Mc D och IKEA innan vi begav oss hemåt igen. Blev lite smått och gott inne på själva IKEA och tror nästan jag måste dit idag igen för att köpa ett databord jag hittade åt Amanda på rean för endast 199 kr.
Annars ska vi både till Sörberge och Vävland idag. Inte mig emot eftersom det är mig de vill fira i efterskott! Undrar om man kanske kan få nåt fint i present? ;-)


Inga kommentarer: