lördag 14 februari 2009

Lyx-helg

Har tänkt att jag ska ha bloggat från mobilen, men eftersom jag fått ny mobil (arbetstelefon), så har jag inte rätt inställningar. Dessutom känns det inte som jag ska fixa det heller eftersom jag redan på måndagkväll får nytt nummer och och ny operatör när jag då får mitt abonnemang genom jobbet, men efter det ska jag engagera mig så jag kan blogga från mobilen så att inläggen kommer lite tätare. :-)

Kämpar på med min diet och har upptäckt att man kan äta mums ändå. Lindt har en jättegod mörk choklad som man kan unna sig och igår hade Frida på jobbet fixat GI-KLADDKAKA. Mums! Fast den var lite mastig, så halva biten av det jag åt hade räckt, men gott var det i alla fall. Idag, på alla hjärtans dag, ska jag även unna mig ca 60 gram godis till Melodifestivalen. En riktig lyx-helg alltså.

Annars så tror jag helgen blir hyfsat lugn. Ska iväg till Birsta idag och handla så att det finns mat hemma nästa vecka och sen ska vi även kika på present till Peters syrra Jennie som ska firas en sväng i helgen. Får väl se om vi kan ta det direkt efter vi varit i Birsta eller om det blir imorrn. Annat som ska fixas i helgen är tvätt och städning som vanligt. Måste börja packa inför resan till Tyskland nästa vecka också. Men först på agendan står frukost.


Inga kommentarer: